MARKA

Case study SNAPY.PL

O projekcie SNAPY.PL

Strona internetowa SNAPY.PL powstała w 2015 roku i od tamtej pory pomaga użytkownikom aplikacji Snapchat w wymianie swoich nazw Snapchatów, a co za tym idzie poznawać nowych znajomych.

Snapchat – aplikacja mobilna służąca do wysyłania filmów i zdjęć, które można oglądać przez maksymalnie 10 sekund (od końca 2017 roku jest także możliwość wysłania zdjęcia bez limitu czasowego), dostępna na urządzenia z systemami operacyjnymi Android oraz iOS. Każdego dnia użytkownicy wysyłają ponad 3 miliardy „snapów” i spędzają w aplikacji średnio 1 godzinę. Z aplikacji korzystają głównie osoby w wieku 12-24 lat.

źródło: Wiki

Statystyki Google Analytics

W 3 lata tj. od 1 kwietnia 2015 roku do 1 kwietnia 2018 roku, dzięki tworzeniu contentu na bloga, pozycjonowaniu oraz administrowaniu stroną udało mi się osiągnąć wynik ponad 11 mln odsłon strony SNAPY.PL , co potwierdzają poniższe statystyki z Google Analytics.

  • Użytkownicy: 1 164 580
  • Nowi użytkownicy: 2 003 672
  • Sesje: 2 988 163
  • Sesje na użytkownika: 2,57
  • Odsłony: 11 212 177
  • Strony/Sesja: 3,75
  • Śr. czas trwania sesji: 2:42
  • Współczynnik odrzuceń: 58,18%
popup image

Statystyki Facebook

Powyższe statystyki udało mi się osiągnąć również dzięki prowadzeniu fanpage marki SNAPY.PL na Facebook’u. Dlatego z dumą dzielę się efektami, które uzyskałem zaczynając zupełnie od zera, tworząc angażujące posty.

Aktualnie, gdy piszę ten case study fanpage mojej morki obserwuje 44 003 osoby.

popup image

Post z dnia 26 kwietnia 26 roku skomentowano aż 9500 razy.,

Na post z dnia 14 sierpnia 2016 roku zareagowano aż 6800 razy.

popup image

UDOSTĘPNIJ

Następny projekt
GRAFIKA
Zaproszenia ślubne